Techniek crew

Zit jij graag aan de knoppen? Ben jij technisch aangelegd en wil jij niet voor, maar juist achter de schermen helpen bij de muzikale(/grote) evenementen van school? Dan zijn wij als techniekcrew op zoek naar jou!

Wat is de techniekcrew?

De techniek-crew bestaat uit leerlingen en medewerkers van het Dalton College die de technische ondersteuning (zoals licht, geluid, livestream) doen van o.a. de muzikale evenementen op het Dalton College, zoals de musical en de open avonden.

Wij zoeken leerlingen die door middel van trainingen op school opgeleid willen worden als geluids- en/of lichttechnicus, stagehand, roadie, fotograaf, cameraman of podcast- of radiomaker.

Leerlingen die graag achter de schermen willen meewerken zijn van harte welkom en kunnen contact opnemen met Peter van Delft.

Leraar helpt

Wat voorbeelden van video’s